بوی عیدی........ یادش بخیر....

بوی عیدی........ یادش بخیر....


 

بوی عیدی بوی توت بوی کاغذ رنگی
بوی تند ماهی‌ دودی وسط سفره‌ی نو
بوی یاس جا نماز ترمه‌ی مادربزرگ

 

 

با اینا زمستونو سر می‌کنم
با اینا خستگی‌مو در می‌کنم

 

 

شادی شکستن قلک پول
وحشت کم شدن سکه‌ عیدی ازشمردن زیاد
بوی اسکناس تا نخورده لای کتاب

 

 

با اینا زمستونوسرمی‌کنم
با اینا خستگی مودرمی‌کنم

 

 

فکر قاشق زدن یه دخترچادرسیا
شوق یک خیز بلند ازروی بته‌های نور
برق کفش جفت‌شده توگنجه‌ها

 

 

با اینا زمستونو سرمی ‌کنم
با اینا خستگی‌ مودرمی‌ کنم

 

 

عشق یک ستاره ساختن با دولک
ترس ناتموم گذاشتن جریمه‌های عید مدرسه
بوی گل محمدی که خشک شده لای کتاب

 

 

با اینا زمستونو سرمی‌ کنم
با اینا خستگی ‌مودرمی ‌کنم

 

 

بوی باغچه بوی حوض عطرخوب نذری
شب جمعه پی فانوس توی کوچه گم شدن
توی جوی لاجوردی هوس یه آب ‌تنی

 

با اینا زمستونو سرمی ‌کنم
با اینا خستگی‌ مو درمی‌ کنم

 




|
امتیاز مطلب : 43
|
تعداد امتیازدهندگان : 10
|
مجموع امتیاز : 10
نویسنده : ایمان
تاریخ : یک شنبه 29 آبان 1390
مطالب مرتبط با این پست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: