امید...

امید...

خدایا از گذشته ام درگذرو از آینده ام چشم پوشی کن تا شاید، شاید لایق بهشت تو شوم که من همچنان امید به بخشش تو دارم چرا که خود فرمودی لاتقنطوا من رحمت الله انّ الله یغفر الذنوب جمیعا




|
امتیاز مطلب : 33
|
تعداد امتیازدهندگان : 9
|
مجموع امتیاز : 9
نویسنده : ایمان
تاریخ : چهار شنبه 24 فروردين 1390
مطالب مرتبط با این پست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید

/weblog/file/img/m.jpg
magid در تاریخ : 1390/3/22/0 - - گفته است :
سلام. ممنونم از نظر قشنگتون.لطفا منو راهنمایی کنید .باتشکر

/weblog/file/img/m.jpg
كولي در تاریخ : 1390/1/24/3 - - گفته است :
سلام وبت قشنگه

بهم سر بزن

خواستي بگو تبادل لينك كنيمپاسخ: سلام .ممونم از لطف شما منتظر نظرات بعدی شما هستم.لطفا منو راهنمایی کنید. من حتما لینکتون میکنم. موفق باشید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: